📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Scott Snyder'la ilk ciltteki gibi yine aksiyon ve keyifle devam ediyor seri. İlki kadar olmasa da yine çok güzel bir çizgi romandı. Asıl hikayenin çizeri olmasa da sondaki hikayenin çizeri Jason Fabok'un çizimlerini de ayrıca beğendim. Yine Batman'e ve DC'ye yakışan bir şekilde oldukça karanlık ve sert bir çizgi roman.
Yeni 52'nin Batman serisine harika bir giriş yapmış Scott Snyder. Diğer DC karakterleri gibi tamamen Batman'i sıfırlamasa da yine detaylarda bilgiler veriliyor yani yeni başlayanlar için de okunabilir bir kitap. Batman'i bu sefer daha önce hiç görmediğimiz yeni bir rakibe karşı görüyoruz ve daha önce görmediğimiz kadar zor bir durumda. Sayfaların dizaynı olayların en karmaşık anında başınızı döndürüyor. Elimden bırakamadan büyük bir keyifle okudum. Ayrıca diğer Batman serilerine nazaran dedektiflik yanı daha ön plana çıkarılmış. Fazla karanlık ve şiddet içerdiği için ufak çocuklar için çok iyi bir tercih olmayabilir ama çizgi roman seven herkesin edinmesi gereken bir kitap.