📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Muhteşem bir çizgi roman. Konu, kurgu ve detaylar mükemmel. Bir de çizgi roman oluşu daha keyifli hale getiriyor. İsmi gibi gerçek bir çizgi-'roman'. Öyle resimlere bakıp sayfaları bi dk da geçtiğiniz çizgi romanlardan değil fazlasıyla okuyorsunuz. Tek tek her karakter çok iyi kurgulanmış. Her Batman severin mutlaka okuması gerektiğini, hatta sevmeyenlerin bile okuyup sevmeye başlayacağını düşünüyorum.
Mutluluk uçsuz bucaksız ormanlardadır,
bomboş sahillerdeki coşkudadır.
İnsan elinin değmediği bir yerdedir,
denizin diplerinde ve gürlemesindedir.
İnsanları severim, ama doğayı daha çok severim…
Bir kadının aşkını itirafını konu alan daha doğrusu sevdiğine yazdığı mektubu içeren ve Zweig'in kaleminin gücünü gösteren çok başarılı bir öykü. Hikaye bazı yerlerde biraz abartılı gelse de genel olarak ve özellikle sonuyla oldukça çarpıcı.