Omnia fui,nihil expedit...
ti to on...
hamdım,piştim,yandım...
yok edin insanın insana kulluğunu,bu dâvet bizim…
Post tenebras lux...
Ego sum via et veritas et vita...
Post mortem nihil est. Etiam ante mortem.
Hayatta hiçbir şeyin cevabı yoktur ve hiçbir şey kalıcı değildir. Yani aslında önem vermemiz gereken tek bir şey var. O da "bugünümüz". Biraz yaşlandım ama düşüncelerim değişmedi. Peki ya siz? Bugünlerde nasıl hissediyorsunuz?
SolaninInio Asano · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2023169 okunma