Hiçbir yere ait olamama hissi.
Yüreğimden söküp atamayacağı tek şeyin bu olduğunu sanıyordum. Oysa yanılmışım.
Bir yere aittim , bir yer de bana aitti . Ait olmak. Kelimenin kendisi bile tuhaftı.
İnsan yaşamam dediği her şeyi aslında yaşıyordu. Sadece kendini öyle sert şartlıyordu ki bazı ihtimalleri baştan imkansız ilan ediyordu. Oysa imkansız diye bir şey yoktu. Varsa bile, insanın kendini koyduğu bir sınırdan ibaretti.