İnsanın insan kardeşine iyi davranmasında öyle çok erdemli bir yan yok. Öteki köylülere iyi davranması gerekiyordu yoksa orada yaşayamazdı. Hatta Tomas'a bile iyi davranmak zorundaydı çünkü ona gereksiniyordu. Başkalarıyla olan ilişkilerimizin kaçta kaçının duygularımızın - sevgi, antipati, iyilikseverlik ya da kötücülük- sonucu, kaçta kaçınınınsa bireyler arasındaki sürekli güç oyunu tarafından belirlenmiş olduğunu hiçbir zaman kesinlikle saptayamayız.