Başak

Başak
@bskhzl
Suskun kalmak ne zamandan beri hayatı sevmemeye delalet oluyor?
Reklam
Önce beni terk edenlerden, sonra da kendi terk ettiklerimden vazgeçtim.
Kaybetmiş olduğum bir şey yoktu ortada. Hiç sahip olmadı­ğım için kaybedemediğim o şeyin yarattığı boşluğu ancak ye­terince büyüdüğümde kavrayabilecektim. O zaman da artık her şey için geç olacaktı.
Elbette korkuların sebepleri vardır. İnsan sadece dışarı­dan gelecek tehlikelerden değil; içeridekilerden, kendi giz­li yaralarından da korkar. Hatta en çok onlardan...
Acımak, başkalarının çektiği azaba bakıp, onların yasını tutarmış gibi yaparak kendi mutluluğuna şük­retmektir çünkü. Acımak, kıl payı yırttığın mutsuzluğun di­yetini uğursuz, cüretkar bir sadaka gibi dağıtmaktır. İşte bu sadaka, iki damla gözyaşı ya da kimsenin bir işine yarama­yacak anlık bir yürek burkuntusu kadardır.
Reklam