Madam Madam

Küllerinden yeniden doğmaz kimse. Bir kere tutuştun mu, artık bitersin.
Sayfa 154
İnsan ve Duygular
Reklam
O yüzden devamlı sorarız birbirimize "Benim ne işim var burada?" diye. Tanrıyı uydururuz bahane olarak. Bir yaratıcının eğlencesi olduğumuza ikna oluruz. Bizimle eğlenen bir yaratıcını hiddetinden kendi kendimizi korkuturuz. O yüzdendir içine düştüğümüz bu boşluklar, bu kayboluşlar, bu anlam aramaları , bu bulamamalar, bu bunalımlar...
Sayfa 19
Alıntı
"Bak hala Tanrı diyor! Tanrı bizimle konuşmaz şair, yüzümüze bile bakmaz. Sus artık. Çayını iç. Şiirini yaz."
Sayfa 18
Alıntı
Hiç birimiz gerçekten kim olduğumuzun peşine düşmüyoruz. Sadece hayal, bir tanrının kulu olduğunu sanmak yetiyor insana. Peki o tanrı kim?
Sayfa 17
Alıntı
Ben doğumu ve ölümü düşünüyorum, onlar hatta kalmanın yolunu. Benim aklımda olanlar ve olmayanlar, onların aklında olacaklar olmamışlar. Ben hep şimdiki zamandayım, onlar hep gelecek zamanda.
Sayfa 9
İnsan ve Duygular