Gezegenimin ortasına meteor düşmüştü, her şey paramparça olmuştu ve öyle değilmiş gibi davranmaya mecbur kalmak hakikaten yorucuydu.
Hayatımdaki en mühim hadiselerden bahsedemiyorsam, başka hiç bir şey söylemek gelmiyordu içimden.
Barış yerine savaşı, zevk yerine cefayı, dostluk yerine bin
bir dikenli düşmanlığı seçen ve şu dünyadaki kısacık misafirliği birbirine zehir etmek için uğraşan bir canlı türüne delilikten başka hangi sıfat yakıştırılabilir?