Yaşamı hafife almak... Nora Seed yaşamı çok hafife alan bir karakter olarak karşımıza çıkıyor. Annesi, babasını, arkadaşlarını kaybetmek ardından abisiyle arasının kötü olması sebebiyle intihar etmek istemesi. Ve kendini Gece Yarısı Kütüphanesinde bulup yeni hayat denemesi sonucunda aslında en büyük nimetin yaşamak olduğuna kanaat getiriyor Nora. Kitap abartıldığı kadar varmış. Çoğu zaman kendi kararlarımı sorgulayarak yola devam ettim ve benim için de yeni bir şans, yeni bir hayat bahşedildiğine inanıyorum.