Büşra İlhanJuliet Yaşamak İstiyor
JYİ.
Nereden başlamalıyım bilmiyorum. Benim için yeri apayrı kitaplardan. Baştan başlayayım, ilk okuduğumda 17 yaşındaydım. Ve o kadar bağlandım ki... Dua benim bir parçamdı sanki, okuduğumda hep öyle hissediyordum. (bu hâlen böyle.) Zaman geçti, ben okumaya devam ettim, her okuyuşumda farklı bir anlamında kayboldum, 'en'lerim listesinde ilk ona yerleştirebileceğim muhteşem bir eser benim için. Ama naçizane eleştirilerim olacak. Bu yayınevinden kaynaklı sanırım ama, noktalama hataları olması bir tık üzdü. Ve ayraç da yoktu, işin en kötüsü önsöz veya sonsöz de yoktu. Yazarın ilk kitabı olduğundan dolayı özellikle bu kısmı bekliyordum ama... kitabı okuyabilmek bile mucize benim için.. İkinci kitabı sabırsızlıkla bekliyorum!
!BURADAN SONRASI SPOİLER SAYILABİLİR!
Malûm bölümü kaç kez okusam okuyayım hep ciğerim acıyor, olacakları biliyorum, o kadar çok okudum ki satırları ezberledim, ama o bölümleri her okuyuşumda ağlamaktan kendimi alamıyorum. Juliet hep yaşayacak, Yârim hep bizimle kalacak. ♡
Merhaba bugün sizlere julyet yaşamak istiyor kitabının yorumu ile geldim yazardan okuduğum ilk kitaptı kalemi ile yeni tanıştım açıkçası okurken beni çok sıkmadı kitaba başlarken ön yargı ile başladım biraz çünkü 495 sayfa ve puntoları küçüktü ama gayet güzel ilerledi bazı kısımların biraz fazla uzatıldığını düşünüyorum o kadar uzatmaya gerek yoktu okurken ilk başlarda sıkıldım olayların gelişme hızı biraz yavaştı kitapta bazı yereler olmasa da olurdu
Kitabı neredeyse hepsini İlhan Berk in ağzından okuyorduk ve sıkıldığımı söyliyemem İlhan Berk ve arkadaşları arasındaki diyaloglar çok güzel ve eğlenceliydi benim hoşuma gitti İlhan Berk karakterini de sevdim ama yazık çocuğuma 5 ablanin en küçük erkek kardeşi olmak çok zor ama olsun onların ortamını da beğendim
Dua karakterini okurken sanki yavaş ilerledik ilk başlarda onu pek anlayamadım biraz kapalı kutuydu ama sonda öğrendiklerim çok üzücüydü ona bu kadar yük yüklenmesi
Kendine zaman ayıramaması ailesi tarafından da pek ilgi görmemesi yarim in daha ön planda olması ama onun hikayesi de baya üzücüydü onda Dua yı dışlamamasını çok sevdim birbirlerine hep destek olmaları çok güzel di ikinci kitabı merakla bekliyorum
10/7