"Tatlıyı beğendin mi?"
"Çok şekerli değil. Güzel. Sen mi yaptın?"
"Hayır, Çiçek yaptı." Mecnun sevdiceğinin adını duyunca bana baktı. Henüz tatlısını yememişti ama öğrendiği bilgiyle çabucak tabağını önüne çekip irmik tatlısının tadına baktı.
"Eline sağlık Çiçek," dedi abartılı bir beğeniyle. "Bu yediğim en iyi irmik tatlısı. Tarifini alabilir miyim?"