Niçin siz insanlar, bir konudan söz etmek için, hemen bu budalacadır,şu akıllıcadır,bu iyi,bu kötüdür demek zorundasınız! Bu ne anlama geliyor? Yargılandığımız eylemin içsel koşullarını araştırdınız mı? Eylemi meydana getiren, onu bir zorunluluk haline getiren nedenleri kesin olarak belirleyebiliyor musunuz? Eğer böyle yapmış olsaydınız yargılarınızı öne sürerken bu kadar aceleci olmazdınız.