Sorun, anne-babanın sabrının taşması değil tabii ki. Anne babanın yahut herhangi birinin çocuk karşısında sabrı taşabi lir; bu son derece doğal, insanî bir durum. Fakat sorun, sabrı taşan yetişkinin bundan dolayı çocuğu suçlamasına hak vermemiz
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
başta yiyecek olmak üzere hemen her şeyin dengesini gözetmek, yasaklamak yerine açıklamak, sabırlı olmak, iştahı da iştahsızlığı da kabul etmek ve herkesin kendine ait bir midesi olduğunu kabul etmek mühim.