Mustafa Kutlu’yu çok severek okuyorum … Bu kitabında günümüz dünyasının sorunlarını ele almış . Modern dünyanın bizi nasıl kuşattığını , teknolojiyle birlikte gelen konforun bize boş vakit olarak geri
döndüğünü çok güzel anlatıyor . O yüzden biraz yavaşlamalı diyor insanoğlu !
Tavsiyemdir mutlaka okunmalı
Gençlikte ; hûsusiyle ilk çocukluk çağlarında , alınıp yerleşen huylar kökleşir ve ileride terbiye ve irâde kuvvetine karşı bir mukavemet gösterir . Çünkü gençlik , bedenî olduğu kadar , rûhî teşekkül bakımından da hayâtın en plastik devresidir. Ve gençlikte edinilen huylar , ileride rûhî bir tembellik ve ihmalcilik ile kaynaşarak , ekseriya mezara kadar yakamızı bırakmaz. Bunun içindir ki terbiye ve âhlakın tesir bakımından en feyizli (verimli) çağı gençliktir .