Büşra

Hikaye nerede biter, gerçek nerede başlar bilinemez.
Reklam
"İnsanlar delidir!" Dedim. Neyi niçin yaptıklarını bilmezler. Beyinlerinde bir diktatör vardır, onları hormonları yönetir ama bunun farkında olmazlar, kendi iradeleriyle davrandıklarını sanırlar.
"Gördüğünüz gibi her şey bir hikâyedir" dedim, "ve nereye kadar gerçek olduğunu bilmemize imkan yoktur. İnsanlar birbirine durmadan yalan söyler."
"İnsanların duyguları olmasaydı cinayet de olmazdı. Kabil Habil 'i öldürmezdi. Katil her kimse o da Arzu'yu öldürmezdi."
Reklam