Büşra

"Gerçek hem de nasıl gerçek! Kurgunun hayattan daha gerçek olduğunu, daha doğrusu gerçeği anlamanın tek yolu olduğunu bilmiyor musunuz?"
Reklam
Unutmak. Eğer untumak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan unutmadan hayatını sürdüremez.
İnsan soyu zayıf, kırılgan, ölümlü, her türlü hastalığa, kazaya, acıya açık ama kendini avutarak yaşıyor, bunları unutuyor.
Herkes öleceği günü saati bilseydi, geriye sayım ne kadar zor olurdu düşünsenize.
Reklam