BuggყZαρ

BuggყZαρ
@buggyzap
Yeşili sev, doğayı koru. °˖𓍢ִ໋✿°.⋆ Kendimce yazıyor, okuyorum `
İnsansın sen, hep güzeli bulamazsın. Bazen yanlış yollara sapacak, yanlış kararlar alacak, yanlış insanlar seveceksin. Ama her yanlışın ardından yeniden başlamayı bilmelisin, hayat böyle bir yer.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Eskiden derdim ki, bir insanın başına gelebilecek en kötü şey, bir gün yapayalnız kalmasıdır. Öğrendim ki, hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey, yapayalnız hissetmesine neden olan insanlarla yaşamasıdır."
Alıntı
İntihar kendimize duyduğumuz nefretten mi yoksa merhametten mi doğar?
Alıntı