İnsanlığımı Kaybedişim veya İnsanlığımı yitirirken, bireyin toplumla uyumsuzluğunu ve içsel yalnızlığını çarpıcı bir şekilde anlatan, sarsıcı bir romandır. Kitabı okurken ana karakterin yabancılaşmasını ve “insan olamama” hissini derinden hissettim. Anlatım sade ama psikolojik açıdan çok yoğun; insanın kendine ve çevresine karşı duyduğu çaresizliği dürüstçe yansıtıyor. Yer yer karamsar olsa da, insan ruhunun kırılganlığını anlamak isteyenler için etkileyici ve düşündürücü bir eser.