Gerçek arkadaşlık üzerine yazılmış, bazı dostlukların sınır tanımayacağını anlatan bir kitaptı. Okuduğum her kelime hayatımın güzelleşmesi için bir ipucu verdi. Yue'nin ölmesi beni derinden sarstı. Çok üzüldüğümü belirtiyorum ve bundan dolayı 1 puan kırıyorum. Ama verdiği arkadaşça öğütler çok güzel ve bizlerin arkadaşlıkta neler yapabileceğini bana aşıladı. Diyeceğim sözler bu kadar. Bir daha ki kitap için beni takip edin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok güzel bir kitaptı. Afrika'ya kadar gittiiiim Türkiye'ye geldim keşke Deniz'in Afrika'da yaşadığı olaylar ve öğütler çok güzeldi. Mesela "Asıl olan mücadele edip kendini onlara kanıtlamandır. Ve kendini kanıtlaman gereken anı sen belirleyemezsin." Bu beğendiğim sözlerden birisi...