Kendinden kaçamazsın.
Çocuk olur, ana olur, baba olur, kardeş olur, sevgili olur, arkadaş olur, düşman olur, yoldan geçen biri olur, karşına çıkar, söylenir, kavga eder, tehdit eder, talep eder, seni rahat bırakmaz.
Ta ki sen kendini bilene kadar.
ben çok değerli bulduğum şeyler için sabır içinde beklemeye, uzaktan da yaşayarak sevmenin gücüne inanırım. nasıl denir: "sen gülü görsen sadece bir çiçektir dersin. ben tenini, kokusunu, zahmetini biliyorum." umut ederim ki güneş yeniden doğar ve inanırım,sabrın sonu selamettir.