Bugüne hitafen..
İnsanlara kızmama imkân yoktu, çünkü İnsanların en kıymetlisi, en iyisi, en sevgilisi bana en büyük kötülüğü etmişti; diğerlerinden başka şey beklenebilir miydi? İnsanları sevmeme ve onlara tekrar yaklaşmama da imkân yoktu; çünkü en inandığım, en güvendiğim insanda aldanmıştım.. Başkalarına emniyet edebilir miydim?
1000Kitap