Evet,bu böyle oluyor:tabiat sonbahara doğru ilerledikçe benim de ve etrafımda her şey soluyor.Ağaçların kuruyup dökülen yaprakları gibi benim de hayatım kırılıp dökülüyor.
Evet dostum,şüphesiz haklısın.eğer insanlar kafalarında hep geçmis acıları canlandırmasalar evet halden memnun olacak yerde geçmişin hesabına her zaman dertlerini tazelemeseler elbette şimdiki kadar acı duymazlardı.