Duygu,hayatta kalmak için gereklidir.Duygular bize ne zaman tehlikede olduğumuzu,ne zaman koşacağımızı,ne zaman savaşacağımızı ve neyin savaşmaya değer olduğunu söyler.Duygular vücudumuzun bizimle iletişim kurma ve bizi güdüleme aracıdır.
Duygusal ihmal,bir nehir havzasındaki sel suları gibi yavaş yavaş bir insanın varoluşunun temelini aşındırır.O insanın enerjisini,motivasyonunu,özsaygısını ve hayat akışını elinden alır.
Ebeveynleri Laura’ya kızıyor ve sık sık “Senin neyin var?” diye soruyordu.Aslında bu öylesine sorulmuş bir soruydu;gerçekten ne olduğunu öğrenmek istemiyorlardı.