Buket Işık

Buket Işık
@buket4040
İyiler bu savaşı kaybetmiş peki ben nasıl büyük adam olucam...
Öğrenci
Üniversite Öğrencisi
Düzce
Kırşehir, 30 Kasım 2005
227 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
"Tohumlar olmasaydı, kuşku asla filizlenmezdi."
Sayfa 88 - MARTI YAYINLARI·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Acılar eninde sonunda geçip gider," dedi. "Ölümünse çaresi yok."
Sayfa 300 - MARTI YAYINLARI·Kitabı okudu
Yaşamaya devam etmek için tek yapman gerekenin yiyip içmek olduğunu fark etmez tuhaftı. Başkalarıyla konuşman gerekmiyordu. Hareket etmen, koşman, yürümen gerekmiyordu. Bir kafeste sonsuza kadar yaşayabilirdim.
Sayfa 255 - MARTI YAYINLARI·Kitabı okudu
Bazen hayatta kalmak ne yapabileceğinle değil, kimi tanıdığınla ilgilidir."
Sayfa 36 - MARTI YAYINLARI·Kitabı okudu

Buket Işık

, bir kitap okudu
8/10
·352 syf.·
Beğendi
·
2025 7. kitabı
Tricia Levenseller
8.2/10 · 1.023 okunma