Buket Işık

Buket Işık
@buket4040
İyiler bu savaşı kaybetmiş peki ben nasıl büyük adam olucam...
Öğrenci
Üniversite Öğrencisi
Düzce
Kırşehir, 30 Kasım 2005
227 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı

Buket Işık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
2025 5. kitabı
Müthiş Psikoloji
7.7/10 · 17,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acısı büyük adamın sevgisi küçük olur muydu hiç...
Sayfa 278 - Parola Yayınları·Kitabı okudu
Bana surat asınca çok çirkin olduğumu söyledi. Ve gülmezsem hep çirkin kalacağımı... O günden sonra hep gülmeye başladım. Çirkin olmaktan çok korkuyordum. Zaten kimse beni sevmiyordu, bir de çirkin olursam hiç sevmezlerdi. Ve o günden sonra kimseye surat asmadım. Ama yine de sevmezdiler."
Sayfa 165 - Parola Yayınları·Kitabı okudu
"İnsanlar doyumsuz mutluluk arıyorlar... Bilmiyorlar ki bir çift gözün bakışıyla, birkaç kitap sayfasına sıkıştırılmış..."
Sayfa 95 - Parola Yayınları·Kitabı okudu
Sadece aşık olduğun insanla kahve iç. Onu izlerken kahven soğusun, soğuk kahveyi sırf onun yüzünden sev. (Ahmet Batman, Soğuk Kahve, Sayfa 200)
Sayfa 95 - Parola Yayınları·Kitabı okudu