Bana surat asınca çok çirkin olduğumu söyledi. Ve gülmezsem hep çirkin kalacağımı... O günden sonra hep gülmeye başladım. Çirkin olmaktan çok korkuyordum. Zaten kimse beni sevmiyordu, bir de çirkin olursam hiç sevmezlerdi. Ve o günden sonra kimseye surat asmadım. Ama yine de sevmezdiler."