Buket Işık

Buket Işık
@buket4040
İyiler bu savaşı kaybetmiş peki ben nasıl büyük adam olucam...
Öğrenci
Üniversite Öğrencisi
Düzce
Kırşehir, 30 Kasım 2005
227 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı

Buket Işık

, bir kitap okudu
8/10
·304 syf.·
Beğendi
·
2025 3. kitabı
Aylem Güngördü
7.5/10 · 87 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Avına aşık olan avcı, avcı mıdır yoksa av mı?"
Sayfa 363 - Parola Yayınları·Kitabı okudu
"Ne acı, değil mi? Amacımızın kötü olmaması yaptığımız hataları örtemiyor. Birilerine zarar verdiğimiz gerçeğini değiştirmiyor.. Lennie gibi..."
Sayfa 337 - Parola Yayınları·Kitabı okudu
O asla kalbinin varlığını hatırlanmayacak buz kesmiş bir hükümdardı. Onun hükümdarlığı karanlıktı. Ben ise aydınlıktım, kulaklardaki tatlı bir besteydim. Ben güneydeki çöllerin tatlı meltemlerine ait bir müziktim, o ise kuzeydeki buzdan oluşmuş mağaraların tahtındaki kraldı.
Sayfa 204 - Parola Yayınları·Kitabı okudu
Bir kelebektim ben, her günün son günüm olabileceğini bilerek ama asla bunu düşünmeyerek yaşıyordum. Belki de herkes gibi...
Sayfa 151 - Parola Yayınları·Kitabı okudu