📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daha 15. sayfasında içine çekiyor hikayesi. Yok artık daha neler dedikçe bir yenisi oluyor. Sıradan bir mimar ama asla mimar olduğunu kimseye anlatamayan bir mimar. Kitabın arka yazısında Dönüşüm kitabının modern versiyonu olduğu yazıyor ve evet gerçekten öyle. Kitabı bitirdikten sonra kafamda iki soru oluştu: acaba ben kimim ve insanlar beni kim sanıyor? Hayat tam da bu aslında biz olduğumuzu sandığımız kişi miyiz yoksa insanların olduğumuzu düşündüğü kişi miyiz?
Öğretmen arkadaşımın tavsiyesi üzerine alıp üç günde bitirdiğim bir kitap oldu. Dili oldukça akıcı ve örnekleri güncel bir kitap. Bugüne kadar bir anne olarak ne yapmamam gerektiğini defalarca okumuştum ama neyi neden ve nasıl yapmam gerektiğini ikk kez okudum. Verilen örnekler çocukların neler düşüneceğine kadar detatlandırılarak anlatılmış. Kitapta bolca empati yapılması isteniyor ki aslında hepimizin ne kadar da "annemiz" olduğumuzu ya da kaçtığımızı açıkça gösteriyor. Bir diğer iyi yanı ise çeviri bir kitap olmaması. Bu da yazarın Türk anlayışını, geleneklerini, yapısını göz önünde bulundurması sağlamış.