Her şeye bir anlam yüklemek de anlamsızlaştırmak da insanın kendi elindedir. Ve her insan kendi boşluğunu, kendi oluşturur. Yaşanılanlar da insanın kendi yaptığı seçimlerdir.
Öyleyse yaşamına bi anlam katmak da senin elindedir.
Boşluktan kurtulmak için de bir yardım bekleme, çünkü beklediğin o yardım sen çabalamadığın müddetçe hiç gelmez..