Görüntüm konusunda şanslı değilim, yüzümde yılların vermiş olduğu yaşanmışlıkların ufak tefek izleri var. Daha sonra çizgi, biraz daha sonra daha çok çizgi.. Bazen kendine bakmayı unutuyorsun, sonra aynaya bakmayı.. Bu yaşlılık gerektiriyor, ruhsal, zihinsel ve bedensel olarak. Ölünceye dek yaşamak bile zahmetli iş, bu hayat çok geç emekli ediyor insanı..