sahafkedi

sahafkedi
@bulbulunalan
"şu sessiz kubbenin altında insandan eser yokmuş!" pejmürde okur.
Sabır
sabretmek sizden, hesapsız sevap vermek Tanrı'dandır: "sabredenlere ecirleri hadsiz hesapsız ödenecektir." (Kur'an XIV/3)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şükür
şükür kılmak sizden; nimetlerinizi artırmak Tanrı'dandır. "... şükrederseniz muhakkak artırırım ama nankörlük ederseniz, bilin azabım çok çetindir." (Kur'an XIV/7)
Tövbe
şimdi, ey mü'minler! öyle tövbe etmek gerek ki onda tereddüt ve şüphe olmasın. yine tövbeyi öyle yapmak gerek ki fayda getirsin. çünkü tövbe etmek pişmanlıktır. pişmanlığın esası budur ki yetmiş yılık günah bir özüre değişilir. şimdi, tevekkülle özüre önem verin ki hatalarınız az, yüzünüz ak (taze) olsun. şimdi, ey mü'minler! her zaman özür dilemek sizden; kabul etmek Tanrı'dandır: "Allah'a tevekkül eden kimseye, Allah yeter." (Kur'an LXV/3)
hazreti Resul aleyhisselatuvesselam buyurmuştur: "şefkat imandandır."
her ne kim varsa, ihlasla iman getirmek zorundadır.
ey mü'minler! kıyamete inanmak, böyle sizinki gibi inanmak değildir. zira siz haram ve helal her ne bulursanız giyinir, donanır; haksız yere nimetler yiyip beslenirsiniz. işte bu inanmak mıdır ki siz inanmış olacaksınız. şimdi, ey mü'minler! eğer kendinizi bildiyseniz, bu kapı ümit kapısıdır; sizlere rahmet eder. eğer kendinizi bilmedinizse, bu kapı ümitsizlik kapısıdır; sizlere kızgınlık ve öfke verir.