deniz bulut

deniz bulut
@bulutdeniz
Gülüşün de toplamam gereken papatyalar var.
belli ki biz her zamankinden daha büyük ve daha kötü acılar istiyoruz!!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonunda inancımız sarsıldı, sabrımızı yitirdik, dönüverdik sırtımızı; ne harika değil mi?
Birini sevmek barbarlıktır: Çünkü, bunu diğerini harcayarak yapar.
Dürüst bir öfke, İki yüzlü sevecenlikten iyidir.
JAQUES; Sizin en büyük kusurunuz aşık olmanız. ORLANDO; Bu kusurumu sizin en iyi yanınıza değişmem.