Bir insanı tanımanın geniş bir zamanla ilgisi olmadığını anladım; birbirini tam olarak bir kez bile anlayabilmiş insanlar tüm tanışmaların ötesine geçebiliyorlar.
insanların anı ölümsüzleştirmek diye adlandırdığı bu dijital levha, aslında tam anlamıyla anı öldürüp içindekileri mumyalamaya benziyor. En acısıysa, ben zaten anın içindeki ölüleri fotoğraflayarak onları bir kez daha öldürüyorum.