Ne garip, öyle değil mi? Ömrünü sana hibe etmiş bir âşığın umudunu yitirişi.
Oysa ne yârden geçmek vardı ne serden.
Şimdi haklısın ne desen.
De ki korkaktı ve gitti.
De ki benim için yok öyle biri.
Hatta de ki öldü o kişi.
-İlhan Dilek / Sen Herzaman Hoş Geldin