Merhaba değerli okur
Bu kitap hakkında okuduğum övgüler tamamen yanıltıcı çıktı. Öncelikle bu roman kesinlikle bir ergen romanı.
13 yaşında sex, uyuşturucu ve alkolle tanışan amerikan gençliğine bir güzelleme.
Roman o kadar yapay ilerliyor ki inanamadım.
Önce ölüm döşeğinde bir büyükanne 8 yaşındaki torununa 1000 kere öpüşmesini vasiyet ediyor. O da maşallah azimle başlıyor öpüşmeye. Öyle her öpücük de değil, özel olanları yazıp saklıyor. Yani maşallah yolu uzun kızcağızın.
Hele bir sahne varki güler misin ağlar mısın. Düşünün aşık olduğunuz kız aniden sizi terkediyor. 2 yıl sonra aslında kızın kanser olduğunu ve sizi üzmemek için terkettiğini öğreniyorsunuz. O na ilk olarak ne sorarsınız? Bizim arkadaşın sorusu şu: ilk seximizde canını yaktım mı
Sonra şunu soruyor :2 yıl boyunca başka birini öptün mü? Ya kız ölüyor sorulara bak.
Kısaca bu romana yüksek puan verenlerin bana 35 lira borcu var. Şaka bir yana aklı başında okur bu saçmalıktan uzak dursun. Sevgiyle kalın