...dünyanın bir anlamı olması gerekmiyor. belki de onu anlamlandıran üzerinde yaşayan akıl sahibi yaratıklardır. ama onların da bizi getirdiği nokta ortada.
yarar yok bu dünyada! ölüm varsa yarar yok! ölüm bütün sihri bozar. kurtardığın hayatlar da ölür. aldığın nobeller de paslanır. doğduğun evler de yıkılır.