Normalde bu platformu okuduğum kitapların listesini tutmak için kullanıyorum ancak ilk kez okuduğum bir kitap hakkında bir şeyler yazmak geldi içimden. O kadar akıcı ve elimden 1 dakika düşüremediğim bir kitap oldu ki. Sanırım 4-5 saat içinde bitirdim.
Nazan.. Senin için çok ama çok üzgünüm.. İlk kez bir kitabın içine girip ellerimle boğmak istediğim karakterler oldu. İçim sürekli öfkeyle doldu, sinir harbiyle uğraştım durdum. Defalarca kitabı kapatıp ‘yok ya dayanamıyorum artık’ dediğim sahneleri okumadım da yaşadım. Bitti ama bende bittim sanki. Öfkemden ağlayamadım bile. Ağlayabilen arkadaşları kıskanıyorum..
Kalbimi kıran bir kitap oldu. Nazan ve bütün Nazanlar.. Sizi anlıyor ve görüyorum..