Burcu

Burcu
@burcucudm
Laleler diyorum, Pek bi güzeller…
Sanki bin katlı bir apartmanın çatısından aşağı bırakmışım kendimi. Düşerken pencerelerden insanların hayatlarını izliyormuşum da senin pencerenden geçerken atladığıma pişman olmuşum.. MehmetDeveci~
1K
Reklam
Kitapların zihinde değil,bedende yer edindiği fikrine sık sık kapılırım. Ya da belki de zihnimizin ucundaki bir hatırada saklıdırlar
1K
Ağlamak iyileştirir mi?
Ağlamak istediğinde ağlaman lazım. Yüreğin ağlıyorsa, sen de ağlamalısın. Böyle böyle yavaşça iyileşiyor insan..’
1K
Ne düşmanım, ne pişman ama çok kırgınım bu hayata. Kalbimle yürüdüğüm her yolun sonunda, kalbim elimde geri döndüm. Artık sadece kendime ağlıyorum çünkü ben beni sevgiye inanarak öldürdüm.. ~~~
1K
— Hiç konuşmuyorsun,kederli bir halin var, dedi annem. Oysa yüreğimde cenneti taşıyordum. Bütün hayatım boyunca hatırlayacağım bir akşamdı. Bütün hayatım boyunca.
1000Kitap
Reklam