İnsanın arzusunu tatmin edememesinden daha kötü bir şey vardır. Arzusuz olmak. Nefret...diğer her şeyini kaybettiğinde elinde kalan tek şeydir. Sonra o da elinden alınır.
Wulf Dorn'un en çok sevilen romanı olan Oyunbaz'ı gerçekten beğendim. Okurken hem sıkılmadım hem de merak ettim... Sonu ise çok etkileyiciydi. Sadece sonu icin tüm romanı okumaya kesinlikle değer. Gerilim psikoloji ve macera severlere bu kitabı kesinlikle öneriyorum.