Sad Girl...

Sad Girl...
@buse123456
:):
"Güçlü ol.. bırak nasıl ayakta durduğunu merak etsinler. . !"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Papatya gibiydi kalbi. . Bir seviyordu. . - Bir sevmiyordu. ."
"Hiç bir korkuluğu kurt şeklinde yapmamışlar ayı leopar şeklinde de yapmamışlar.Zannediyorum ki insanlardan daha korkunç bir varlık bulamamışlar."
"Papatyanın bir yaprağı daha olsa sever miydin beni. .?"🌼
"Yokken bile var gibiydin. ."
Müzik