Sad Girl...

Sad Girl...
@buse123456
:):
" 'Seni bırakmam.' diyenlerin hepsi gitti. ."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kusura bakma seni unutamadım..." Tuğkan-Kusura Bakma
Müzik
"Kimse kimseyi yargılayacak kadar masum değildir..."
"Kaç kere denediysem olmadı bu yol onsuz çok karanlık..."
Yeni okurluğu kaldırır mısınız?..