Son yıllarda okuduğum en akıcı, en ilgimi çeken kitaptı. Sevgili yazarın anlatımı o kadar iyi ki kendinizi yan karakter gibi hikayenin içinde hissediyorsunuz. Ve şamanlıkla ilgili verdiği bilgiler o kadar güzel ki.. Keşke hepimiz doğanın kıymetini, önemini daha iyi bilsek. Serinin devamını da okuyacağım.
Başlangıçta kitap çok akıcı gelmedi. Ancak ilerledikçe akış çok iyiydi ve son sayfalardan kurgu inanılmazdı. Şuan kafamda bir sürü sorularla son sayfayı kapatıyorum...