Son 50 sayfası biraz sıkıcı gelse de tam da buradan önceki kısım muazzamdı. Reverdi'nin hapishaneden kaçmasindan sonraki olaylar.. Marc'ın her açıdan köşeye sıkıştığını iliklerime kadar hissettim.Hiçbir kitabi okurken bu kadar nefessiz kaldığımı hatırlamıyorum. Psikolojik açılım ve ayrıntılar muazzam. Çok rahatsız etse müthiş zevk verici..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap çok akıcı ve etkileyici cümlelerle başladı. Gerçekten kaybolmuş bir adamın girdiği buhrandan nasıl çıkacağını okuyacağım sanmıştım fakat sonu hiç anlamlandıramadığım şekilde bitti. Çok uzun ve ayrıntılı anlatımları da sıkıcıydı.. Dediğim gibi çok güzel bir konu ve girişti fakat ben son kısımları bağdaştıramadım. Benim en çok üzüldüğüm karakter ise Yıldız oldu..