📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne zamandı bilmem
Bıraktım kendimi sevmeyi
...
Kanım dondu
Diri diri gömmek istedim kendimi
Ama geri çekildi toprak
"Sen çoktan çürümüşsün" dedi
"Bana yapacak iş bırakmamışsın."
- kendinden nefret etmek
İyi misin bensiz
ya da iyi olmasan bunu söyler miydin hiç
bir gün görürsek birbirimizi uzanıp sarılır mıydın bana söz verdiğin gibi
son kez konuştuğumuzda
sarılacaktın ya ilk gördüğünde beni
yoksa bakışacak mıyız sadece?