"Beni gördüğünde, kollarını açarak koştu ve ben endişelerle geçen günleri, rezilliklerle geçirdiğim geceleri onun göğüsünde ağlayarak unuttum. O günden sonra hayatım değişti, evet hatta diyebilirim ki daha iyi bir hayatım oldu."
"Kendilerini aydın diye adlandırılar ya, hizmetçi kadını "sen" diye çağırır, köylülere hayvana davranır gibi davranırlar.Doğru dürüst öğrenim görmezler,ciddi hiçbir şey okumazlar, hemen hemen hiçbir şey yapmazlar,bilimin sadece sözünü ederler,sanattan pek az anlarlar.Hepsi ciddidir,hepsinin yüzünden düşen bin parçadır,ciddiyet konusunda hiçbiri burnundan kıl aldırmaz,durmaksızın felsefe yaparlar..."