Kitabı elime alıp ilk bölüme başladığımda içimi kaplayan heyecan orta bölümlere doğru kaybolsa da son bölümde hissettirdi kendini ayrıca bilinmezin ötesine geçtiği için ilgi çekici ve merak uyandırıcı bir kitap.
Aşkı ve acıyı, mutluluk ve sefaleti eninde sonunda ezeli bir yalnızlığın bahanesi haline getiren benim gibi kader erbabı için hayatta ne büyük sevinçler olur, ne de büyük üzüntüler.
Ağlarken sanki kendi içimden çıkıp benden ayrılmış başka bir kadın oluyordum ve bir kitabın sayfasındaki acıklı bir resme bakarken dertlenen okur gibi ,kendi hayatımı dışarıdan görüyor ve kendime açıyordum.