Büşra Kaya

Büşra Kaya
@busharya
O görünüm anından; o, anı olan andan sonra yeniden kesişmiş midir yollarımız, kendi ayrı yollarını yürüyen iki kişi gibi, diye düşünürsün: O caddede? Şu sokakta? Belki, o, her sabah tepeye tırmanırken, sen yokuştan aşağı sapmışsındır; geçmişsinizdir birbirinizin yanından - ya da - bir şehirden bir şehire aynı zamanda göçmüşsünüzdür, iki gezgin gibi - ama, birbirinizden habersiz... İki harita kurarsın kafanda : zamanda ve uzamda, ikinizin gidiş-gelişlerini saptayan - şu kardar yıl ve o kadar yol içeren iki harita... Üstüste konduklarında - konabilselerdi-, bilmeden ve bulamadan birbirinizin yanından gelip geçip gittiğiniz yerleri, ulaşamama ve dokunamama noktalarınızı belirleyebilecek... Öncesini bile-------- Ama - bilemediğindir, o yerler; o noktalar, dokunamadıklarımız... Dokunamadığın noktalardan gelir yaşamın anlamı. Hani Oruç Aruoba
Alıntı