Eğer satırların altını çizmeden kapatmışsam bir kitabın sayfasını; ya ben yaşamıyorum ya da yazar yaşamamış bu satırları yazarken, diye geçiyor aklımdan.
Kendini bildi bileli
Mum ışığında okumaktı bütün zevki
Sonra da ellerini ikide bir
Alevin üstünde gezdirirdi.
Emin olmak için olacak
Emin olmak için
Yaşadığına...
"Merhaba her şey,
Hissetmediklerini hissediyormuş gibi yapmak, hissettiklerini hissetmiyormuş gibi yapmaktan daha zor.
Bu ülkede mutsuzluğun eli var, kalbi var, sesi var. Mutsuzluk bu ülkenin vatandaşı.
Benimse sadece sevmeye gücüm kaldı."