Büşra

Büşra
@busra1304
Kafanın ve bedenin birbirlerini reddetme ihtimali çok yüksek.
Eğer satırların altını çizmeden kapatmışsam bir kitabın sayfasını; ya ben yaşamıyorum ya da yazar yaşamamış bu satırları yazarken, diye geçiyor aklımdan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini bildi bileli Mum ışığında okumaktı bütün zevki Sonra da ellerini ikide bir Alevin üstünde gezdirirdi. Emin olmak için olacak Emin olmak için Yaşadığına...
+Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. +İyi ki bir kere geliyoruz Portuga. -Neden? +İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
"Merhaba her şey, Hissetmediklerini hissediyormuş gibi yapmak, hissettiklerini hissetmiyormuş gibi yapmaktan daha zor. Bu ülkede mutsuzluğun eli var, kalbi var, sesi var. Mutsuzluk bu ülkenin vatandaşı. Benimse sadece sevmeye gücüm kaldı."