Büşraღ

Büşraღ
@busra4aydemir
​"Sana bir zamanlar çok yakın olan birinin, şimdi bir yabancı gibi davranmasından daha büyük bir ihanet yoktur."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnan güzellik bir bütün, asla olamaz sadece dış görünüş.
Şarkı sözü
-Xururuca -Ne var ? -Ağlamak kötü bir şey mi ? -Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir , budala. Neden sordun? -Bilmiyorum.Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...
Sayfa 73
Ağlamak
Ve basit umutlar, basit umutlar...
Sayfa 60