''Ben kıskanç bir insan değilim.'' diyen insanların da sevebileceğini kesinlikle düşünmüyorum.Kıskanmıyorsan sen zaten o insanı sevmiyorsundur, başka açıklaması olamaz. Ne demek yani ben kıskanç bir insan değilim? Bir insan sevdiğini nasıl kıskanmaz, nasıl benimseyip sahip çıkmaz?