Kendini boşuna harcamış olur insan
Dilediğine erer de sevinç duymazsa.
Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi,
Yıkmakla kazandığın şey kuşkulu bir mutluluksa.
Aşka ait her mesele, yalnız onunla, onun içinde hallolunur.Aşk kendisine dışarıda ne hedef, ne de vasıta arar.Dışarıdan himayeye de ihtiyacı yoktur.Bir sömürge değil, muazzam bir imparatorluktur o.